اطلاع از قیمت روز ایزوگام یکی از فاکتور های اساسی برای تصمیم گیری خرید است .ایزوگام هم مانند هر کالایی بازار هدف و مشتریان خود را دارد .

همانطور که میدانید از ایزوگام در مراحل مختلف احداث یه ساختمان از مرحله فونداسیون تا عایق کاری سقف ودیوار مورد استفاده قرار می گیرد.اما چه عواملی بر قیمت روز ایزوگام موثر است ؟ با ما باشید تا به بررسی قیمت روز ایزوگام بپردازیم .

ایزوگام دارای بازار هدف و مشتریان مخصوص به خود است .با توجه به افزایش جمعیت در دو دهه اخیر و شروع انبوه سازی در زمینه مسکن استفاده از ایزوگام رواج یافت . مزایای استفاده از ایزوگام نسبت به قیرگونی باعث جایگرینی روش جدید شد.

قیمت روز ایزوگام نقش مهمی درتصمیم گیری مصرف کننده برای انجام خرید را دارا است .

قیمت روز انواع ایزوگام تحت تاثیر چه عواملی است ؟

۱) نوع قیر مصرفی : در تولید ایزوگام قیر ماده اساسی است و هرچه قیر مصرفی خالص تر باشد چسبندگی و کیفیت ایزوگام تضمین شده است .تولیدکنندگان باید قیر با کیفیت را به صورت نقد و مستقیما از پالایشگاه خریداری کنند.مسلما نوسانات روزانه قیمت در خرید قیر و سایر مواد اولیه منجر به نوسان قیمت ایزوگام می شود.

۲)نوع ایزوگام: قیمت نوع ایزوگام بر اساس بدون فویل -فویلدار -فویلدار طرح دار متفاوت است .مثلا قیمت ایزوگام بدون فویل ارزان تر از فویلدار است. این تفاوت به علت استفاده از فویل ایجاد می شود .

۳) نوع ایزوگام بر اساس مناطق مورد استفاده : قیمت ایزوگام مناطق گرمسیرو سردسیر به علت تفاوت نوع پلیمر مصرفی متفاوت است.

۴) نحوه خرید : خرید ایزوگام به صورت عمده و مستقیما از درب کارخانه یا نمایندگی معتبر شرکت نقش مهمی در قیمت ایزوگام دارد.

برای اطلاع از قیمت روز ایزوگام و مشاوره در انتخاب بهترین ایزوگام با ما تماس بگیرید.