**دیجی بام**

ایزوگام طرح دار چیست؟ایزوگام طرح دار دیجی بام چه کاربردی دارد؟کاربرد ایزوگام طرح دار در نمای ساختمان و استخر چیست؟ایزوگام طرح دار دیجی بام چه قیمتی دارد؟

در ادامه به این دست از سوالات پاسخی جامع و کامل خواهیم داد.

ایزوگام طرح دار دیجی بام نسل جدیدی از عایق های رطوبتی است که علاوه بر آب بندی کامل سطوح بام ساختمان، برای عایق کاری و زیبایی کف استخر و نمای ساختمان مورد استفاده قرار میگیرد تا در کنار محیطی ایمن،جلوه ای زیبا به بیرون و درون ساختمان شما ببخشد.

به همین دلیل،این نوع کالا علاوه بر مصرف داخلی،درخواست های زیادی از خارج کشور برای صادرات دارد.

ایزوگام سینابام طرح دار دلیجان(با نام تجاری283)  از قیر خالص پالایشگاهی تولید میگردد و در دسته ایزوگام فویلدار دو لایه با روکش فویل دار قرار میگیرد.

ایزوگام طرح دار علاوه بر محافظت و عایق کاری، زیبایی خیره کننده و متفاوتی به نمای داخلی و خارجی ساختمان شما میدهد.

شرکت ایزوگام دیجی بام با استفاده از مرغوب ترین مواد اولیه و پیشرفته ترین تجهیزات تولید و پرسنل مجرب توانسته است ایزوگام درجه یک را با ممتازترین کیفیت و مناسب ترین قیمت در اختیار مصرف کنندگان خود  قرار دهد.

قیمت ایزوگام طرح دار دیجی بام به علت خاص بودن فویل این محصول با سایر محصولات اندکی متفاوت است .

اما این اختلاف قیمت،موجب چندبرابر شدن زیبایی نمای بیرونی و درونی سازه شما میشود. .هنوز پاسخ خود را نگرفتید؟

کارشناسان ما آماده پاسخگویی به تمامی سوالات شما از سراسر کشور هستند!

☎متخصصین و کارشناسان فروش دیجی بام،با سال ها سابقه ی فروش در داخل و خارج کشور، به صورت آنلاین و تلفنی آماده مشاوره و پاسخگویی به شما عزیزان هستند تا شما را در انتخاب بهترین ایزوگام،استعلام قیمت به روز آن و نحوه ارسال کالا یاری رسانند.همین حالا با ما تماس بگیرید!