ایزوگام

ایزوگام یک پوشش مقاوم است که از قیر و الیاف مصنوعی تشکیل شده و با استفاده از گرمای مقطعی.بر بام و یا سرویس های بهداشتی،کف استخر و… نصب و چسبانده می‌شود از ایزوگام برای عایق کردن سطوح مختلفی .همچون پی، دیواره، کف و بام ساختمان‌ها و استخرها برای جلوگیری از نفوذ آب و رطوبت استفاده می شود و قابل ذکر است عمر ایزوگام با کیفیت بالا، به ‌طور متوسط ۱۵ سال است.

ایزوگام سینابام دلیجان 283با تولید ایزوگام با کیفیت توانسته سهم قابل توجهی از بازار ایزوگام کشور و همچنین صادرات به خارج از کشور را در دست بگیرد . شرکت سینابام با کیفیت رقابتی خود موجبات رضایت مشتریان ، خریداران ، تجار و صادر کنندگان محترم را فراهم میسازد. ایزوگام سینابام دلیجان زیر نظر مهندسین و متخصصین مجرب و کار آزموده دیجی بام تولید و بسته بندی می شود.

این محصول،با استفاده از مواد اولیه درجه یک مثل قیر پالایشگاهی و… که توسط مهندسین این شرکت مواد درجه یک شناسایی و خریداری می شود .و سپس برای تولید آماده می گردد. کیفیت بالا و مرغوبیت واستحکام بالا، باعث شده تا ایزوگام سینابام دلیجان به این شهرت و اعتبار برسد .و مورد توجه همه مشتریان قرار گیرد. نمونه ارسالی ایزوگام سینابام دلیجان

دیجی بام مفتخر است با بهره گیری از تجربه و سابقه کار با برند های معتبر تولید کننده  ایزوگام.شما را در زمینه خرید و نصب این کالا یاری نماید.

☎متخصصین و کارشناسان دیجی بام، به صورت آنلاین و تلفنی آماده مشاوره و پاسخگویی به شما هستند تا شما را در انتخاب بهترین ایزوگام یاری رسانند.


همین حالا با ما تماس بگیرید!

دفتر تهران : 02177702349

کارخانه :     08644224433