ایزوگام ساحل دلیجان یکی از برندهای معتبر  در صنعت عایق رطوبتی کشور است . دیجی بام در این مقاله شما را با شرکت ساحل دلیجان آشنا میکند .لطفا تا پایان این مطلب با ما همراه باشید .شرکت  ساحل با به کارگیری بهترین مواد اولیه ،تجهیزات و ماشین آلات مدرن و پرسنل مجرب توانسته است رضایت مشتریان را جلب کند.

ایزوگام ساحل دلیجان

شرکت ساحل دلیجان با توجه به شرایط متنوع آب وهوایی ،محصولات متنوعی را تولید و به بازار عرضه میکند.به گونه ای که محصولات این شرکت در سردترین و گرم ترین  نقاط کشور مورد استفاده قرار می گیرد .ایزوگام ساحل دو نوع است .ایزوگام فویلدار و ایزوگام پودری دو نوع ایزوگام تولیدی این شرکت هستند.ایزوگام فویلدار بیشتر برای عایقکاری پشت بام مورد استفاده قرار می گیرد . ایزوگام پودری برای قسمت هایی از ساختمان که آب ریز کمتری دارند (مانند آشپزخانه ) استفاده می شود.

چسبندگی بالای ایزوگام و سهولت در نصب آن ازجمله ویزگی های مطلوب این برند معتبر است .

ایزوگام ساحل به علت سبکی و مقاومت زیاد به تنهایی یک عایق رطوبتی کامل جهت پشت بام ،شیروانی ،پی ساختمان ،مخارن ،تونل ها،و …می باشد .

دیجی بام همواره در تلاش است تا بهترین و معتبرترین ایزوگام را جهت خرید مصرف کنندگان محترم معرفی نماید . برای کسب اطلاعات بیشتر با  همکاران ما در  تماس باشید .


برای اطلاع از سایر برندهای معرفی شده در این سایت (سینابام دلیجان،روزان دلیجان ،و ….) اینجا کلیک کنید.