ایزوگام تک لایه چیست ؟

ایزوگام تک لایه به گونه ای از ایزوگام گفته می شود که در تولید آن از یک لایه پلی استر استفاده شده است .باتوجه به نوع  مکان مورد استفاده ، نوع ایزوگام مناسب هم متغییر است .استفاده از این یک لایه پلی استر باعث نرمی و انعطاف پذیری بالای ایزوگام می شود.برخی از مکان ها که بیشتر در معرض آب و رطوبت هستند مانند پشت بام و حمام باید از ایزوگام دو لایه  استفاده کرد . در مقابل برای تراس و کف آشپزخانه  که کمتر در معرض آب و رطوبت است ایزوگام تک لایه مناسب  است .

در تولید  این نوع ایزوگام چون فقط از پلی استر استفاده می شود کیفیت پلی استر بسیار مهم است .تراکم و ضخامت وسطح پلی استر مصرفی باید یکدست باشد .در صورت یکدست نبودن تراکم پلی استر ،ایزوگام پس از تولید دارای ضخامت یکسان نیست و مقاومت و دوام مورد نظر را ندارد .

به  دلیل انعطاف بالا تر نسبت به ایزوگام دولایه ،برای عایقکاری سطوحی که زوایای مختلف دارند مناسب است. قیمت این نوع ایزوگام به دلیل حذف لایه تیشو ،از ایزوگام دو لایه ، ارزان تر است .

چند توصیه قبل از خرید

قبل از خرید ایزوگام به این نکته مهم توجه کنید که ایزوگام را برای چه قسمتی از ساختمان نیاز دارید.حتما با نصاب مجرب مشورت کرده و حتی المقدور به صورت حضوری از محل بازدید صورت گیرد.توجه صرف به ارزان بودن ایزوگام تک لایه و انتخاب آن برای عایقکاری پشت بام عاقلانه نیست .زیرا هزینه تعمیرات و ایزوگام مجدد برای رفع خرابی ها را به شما تحمبل می کند .

انواع ایزوگام تک لایه فویلدار و پودری در بازار موجود است. گاهی عده از سودجویان این کالا را به عنوان ایزوگام دو لایه به فروش می رسانند.  پیشنهاد ما خرید ایزوگام  سینابام است . با یک بار هزینه حداقل به مدت ۱۰سال ،ساختمان شما بیمه است .


برای اطلاع از قیمت  انواع ایزوگام و خرید ایزوگام با کیفیت با ما تماس بگیرید.

دیجی بام همراه شما برای انتخاب بهترین ها