✎ایزوگام به عنوان یکی از کالاهای اساسی در فرآیند ساخت ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد. خریداری و استفاده از ایزوگام استاندارد از دغدغه افرادی است که به صورت انبوه در این زمینه فعالیت می کنند.همچنین مصرف کنندگانی که  جهت مصارف شخصی برای عایق کاری ساختمان خود اقدام می کنند نیز از این قائده مستثنی نیستند .یکی از  معیارهای اصلی خرید هر نوع کالا برای مصرف کنندگان دارا بودن نشان ملی سازمان استاندارد بر روی محصول است.مصرف کننده به محض دیدن این نشان مطمئن میشود کالای مورد نظر، کلیه مشخصات کمی و کیفی مورد نیاز و ضروری را دارا است .
در ادامه سعی داریم مشخصات ایزوگام  استاندارد را برای شما شرح دهیم و امیدواریم مورد رضایت شما قرار گیرد .
یک ایزوگام استاندارد باید دارای این مشخصات باشد:
۱) مورد تایید سازمان ملی استاندارد باشد و نشان استاندارد و مشخصات فنی محصول بر روی لیبل درج شده باشد.
۲)دارای ضخامت استاندارد به قطر ۴میلی متر و طول ۱۰متر و عرض ۱متر و وزن ۴۲-۴۰ کیلوگرم
نکته :ایزوگام با طول بالای ۱۰ متر به صورت سفارشی تولید میگردد. از این نوع ایزوگام بیشتر برای عایق کاری دیوار ساختمان مورد استفاده قرار می گیرد .
۳) قیر مورد استفاده در تولید ایزوگام قیر خالص ۶۰/۷۰ باشد .
۴) از  تیشو و پلی استر و مواد پلیمری مرغوب استفاده شده باشد.
۵) دارای ضمانتنامه و بیمه نامه معتبر باشد.
اگر ایزوگام خریداری شده شرایط فوق را داشته باشد و توسط نصاب مجرب نصب گردد طول عمر آن به 10 الی 15 سال میرسد. به همین دلیل انتظار می رود هنگام خرید ایزوگام از توجه صرف به ازران بودن و یا توجه صرف به یک برند خودداری شود.
دیجی بام مفتخر است با بهره گیری از تجربه و سابقه کار با برند های معتبر تولید کننده  ایزوگام استاندارد  شما را در زمینه نصب ایزوگام استاندارد یاری نماید.

☎متخصصین و کارشناسان دیجی بام، به صورت آنلاین و تلفنی آماده مشاوره و پاسخگویی به شما هستند .تا شما را در انتخاب بهترین ایزوگام یاری رسانند.


همین حالا با ما تماس بگیرید!

دفتر تهران : 02177702349

کارخانه :     08644224433