ایزوگام مقاوم

ایزوگام مقاوم چه خصوصیاتی دارد؟

همانطور که می دانید در بازار انواع مختلفی از ایزوگام با برند ها و کیفیت های متنوع موجود است.در چنین شرایطی شناسایی و انتخاب بهترین و مناسبترین ایزوگام برای عایقکاری کمی مشکل است.انتخاب ایزوگام مقاوم مستلزم آشنایی با  برند انتخاب شده  و اطمینان از کیفیت آن است. کیفیت رمز ماندگاری در بازار است .در این مقاله دیجی بام به بررسی این موضوع می پردازد .لطفاْ تا پایان این مطلب ما را همراهی کنید.

استفاده از ایزوگام مناسب برای افزایش کارایی و اثربخشی عایقکاری امری ضروری است . منظور از ایزوگام مقاوم استحکام و دوام ایزوگام است .برای سنجش استحکام ایزوگام ،با انجام  آزمایشات متعدد ،کشش نمونه عایق را مورد ارزیابی قرار می دهند.

ایزوگامی مقاوم است که در تولید آن از مواد پلیمری و قیر مرغوب ،پلی استر و تیشو درجه یک استفاده شده باشد.انتخاب و استفاده از ایزوگام با توجه به شرایط جوی محیط نظر هم در دوام ایزوگام مقاوم موثر است .مثلا در مناطق گرمسیری از ایزوگام مناطق گرمسیر که در برابر گرما و رطوبت بالای هوا مقاومت بالاتری نسبت به سایر ایزوگام ها دارد باید استفاده شود .

بعد از کیفیت و فاکتورهای مهم خرید ایزوگام ،نصب اصولی ایزوگام دارای اهمیت بسزایی است .در صورتی که با کیفیت ترین  ایزوگام خریداری شود اما بستر و سطح زیر کار آماده نباشد. (سطح کار مسطح نباشد یا شیب درستی نداشته باشد ).یا توسط افراد غیر حرفه ای نصب شود  پس از مدت کوتاهی باید نسبت به تعمیر و یا تعویض ایزوگام اقدام نمود.

ایزوگام سینابام۲۸۳ دلیجان با تکیه بر تجربه بیش از دو دهه در امر تولید،ایزوگام مقاوم و با کیفیت تولید می کند و تمامی محصولات این شرکت دارای نشان استاندارد و بیمه نامه ۱۰ساله می باشند.

ایزوگام ثبت ۲۸۳ دلیجان

سینابام کیفیت برتر

برای اطلاع از قیمت انواع ایزوگام و دریافت مشاوره رایگان با کارشناس دیجی بام  در تماس باشید.