ایزوگام گرمسیر چه نوع ایزوگامی است ؟ این نوع ایزوگام چه تفاوتی با سایر ایزوگام ها دارد ؟ با دیجی بام همراه باشید تا پیرامون این موضوع مطالب بیشتری بدانیم  .

ایزوگام گرمسیر

ایزوگام گرمسیر سینابام دلیجان یکی دیگراز انواع ایزوگام است که مخصوص مناطق گرمسیر است . در مناطق جنوبی کشورمان مخصوصا استان های بوشهر،خوزستان و هرمزگان به دلیل رطوبت بالا و دمای بالای ۳۰درجه .در اکثر فصول سال انجام عایق کاری به وسیله ایزوگام مرغوب بسیار ضروری است .ایزوگام گرمسیر سینابام برای استفاده در مناطق گرمسیر با فرمول خاص جهت دوام ایزوگام در برابر گرمای بالای این مناطق تولید می شود.شرکت سینابام دلیجان در تولید و عرضه  انواع ایزوگام سابقه بسیار درخشانی دارد. شرکت سینابام دلیجان یکی از معروف ترین شرکت ها در تولید  ایزوگام دلیجان  است . شرکت سینابام با بیش از دو دهه سابقه همواره به  ارتقا کیفیت محصولات خود می پردازد.کلیه محصولات این شرکت دارای بیمه نامه ۱۰ سال است .ایزوگام  مخصوص مناطق گرمسیر شرکت سینابام در بسیاری از پروزه ها ی عمرانی عسلویه و مجموعه های سیتی سنتر قشم استفاده شده است .ایزوگام درجه یک گرمسیر سینابام با طول ده متر مربع و عرض یک متر مربع و وزن ۴۲کیلوگرم با ضخامت ۴میلی متر تولید می شود.قیمت ایزوگام گرمسیر نسبت  به ایزوگام سردسیر ارزان تر است .

برای افزایش کارایی و دوام ایزوگام  توصیه می شود حتما در هنگام نصب به هم پوشانی کامل ایزوگام توجه گردد. برای نصب ایزوگام گرمسیر به دلیل فرمول خاص این نوع ایزوگام باید حرارت بیشتری به وسیله مشعل به ایزوگام منتقل گردد. ترکیب خاص و مواد معدنی موجود در این عایق از روان شدن قیر ایزوگام در دمای بالای جلوگیری می کند.ایزوگام گرمسیر در واقع همان ایزوگام BPPسابق است .در ویرایش جدید استاندارد عایق رطوبتی به ایزوگام گرمسیر تغییر یافت .

کیفیت بالا،قیمت مناسب و گستردگی شبکه فروش و خدمات نصب شرکت سینابام عامل استقبال از این برند معتبر گردید. 

برای اطلاع از قیمت روز ایزوگام با دیجی بام  همراه باشید .