در این مقاله شما را با ایزوگام مخصوص مناطق سردسیری BPPآشنا می کنیم .

مقدمه

در مناطق سردسیر کشورمان به علت سرمای شدید و بارش بیشتر باران و برف باید از ایزوگام فویلدار مخصوص مناطق سردسیری (BPP)استفاده کنیم تا عایقکاری ما دوام و اثربخشی مورد نظر را برایمان فراهم کند.

ایزوگام مخصوص مناطق سردسیر

ایزوگام سردسیر به دلیل اینکه در شرایط جوی و دمای سرد زمستان مقاومت عالی داشته باشد. دارای فرمول مخصوص در ترکیب مواد اولیه مخصوصا میزان پلیمر و قیر مصرفی است.همچنین قطر،وزن و ضخامت بیشتری دارد.

ایزوگام سردسیری طبق استاندارد عایق های رطوبتی به نوع BPP نام گذاری شده است .ایزوگام BPPاز قیر تقطیر شده پالایشگاهی با اضافه نمودن پلیمراصلاح کننده بدست می آید .افزودن پلیمر قیر سبب افزایش مقاومت و ایستادگی در دمای بالای ۱۲۰ درجه و مقاومت در برابر سرما تا ۰درجه و همچنین بهینه شدن چسبندگی وانعطاف پذیری قیر می گردد.

استاندارد BPP


ایزوگام سردسیر سینابام دلیجان مطابق با استاندارد ملی ایران محصولات خود را با بهترین کیفیت در دو نوع فویلدار و بدون فویل عرضه می کند .شرکت سینابام توانسته است رضایت مصرف کنندگان را جلب نماید .برای اطلاعات بیشتر اینجا کلیک کنید

ایزوگام فویلدار BPPسینابام دلیجان

ایزوگام فویلدار BPPسنابام ۲۸۳

دیجی بام مفتخر است با بهره گیری از تجربه و سابقه کار با برند های معتبر تولید کننده  ایزوگام استاندارد  ٬شما را در زمینه خرید  ایزوگام استاندارد یاری نماید.

☎متخصصین و کارشناسان دیجی بام، به صورت آنلاین و تلفنی آماده مشاوره و پاسخگویی به شما هستند تا شما را در انتخاب بهترین ایزوگام یاری رسانند.


همین حالا با ما تماس بگیرید!

دفتر تهران : 02177702349

کارخانه :     08644224433