ایزوگام روژان دلیجان یکی ار برندهای معتبر و شناخته شده است .دیجی بام قصد دارد شما را  با شرکت ایزوگام روژان دلیجان آشنا کند.لطفا تا پایان این مطلب با ما همراه باشید.شرکت روژان  دلیجان در شهر دلیجان تولید می گردد. روژان باتولید ایزوگام استاندارد و با کیفیت توانست خیلی سریع سهم قابل توجهی از بازار را بگیرد.گستردگی شبکه توزیع و فروش شرکت ایزوگام روژان دلیجان باعث دسترسی سریع مشتریان به محصولات این شرکت گردید.با خرید از نمایندگی های معتبر شرکت  روژان دلیجان از خدمات رایگان مشاوره و بازدید سطح کار ،نصب سریع و اخذ بیمه نامه و ضمانتنامه ۱۰سال محصولات استفاده کنید. 

ایزوگام  روژان چه ویزگی هایی دارد ؟

دیجی بام

ایزوگام روژان با بهترین مواد اولیه ایزوگام تولید می گردد.قیر پالایشکاهی و فویل وارداتی مرغوب و پلی استر با ضخامت و کشش بالا منجر به کیفیت ممتاز این محصول گردید.

وزن متوسط هر رول ایزوگام  روژان۴۰کیلوگرم می باشد.ضخامت استاندارد ۴میلی متر به خوبی از سطح مورد نظر جهت عایقکاری محافظت می کند.هر رول ایزوگام  طول ده متر و عرض یک متر مربع دارد.

روژان با دارا بودن نشان ملی سازمان استاندارد و گارانتی ۱۰سال محصولات همواره از انتخاب مشتریان حمایت میکند.با خرید ایزوگام روژاندلیجان تعهد این شرکت در برابر کیفیت ممتاز نسبت به مشتریان آغار می شود. 

تنوع محصولات روژان به شرح  موارد ذیل  می باشد  :

  1. ایزوگام فویلدار صادارتی
  2. ایزوگام صادراتی
  3. ایزوگام فویلدار طرح دار
  4. ایزوگام سردسیر BPP

دیجی بام با بهره گیری از سابقه فعالیت برندهای مختلف ایزوگام ،انتخاب ایزوگام روژان دلیجان را به شما پیشنهاد می کند .

برای دریافت اطلاعات بیشتر با ما در تماس باشید .