ایزوگام دلیجان

 ایزوگام  سینابام دلیجان معروف ترین برند  انواع عایق رطوبتی است . شاید فکر کنید که منظور از ایزوگام دلیجان نام یک شرکت و واحد تولیدی و صنعتی ایزوگام است .بر خلاف تصور در واقع هیچ کارخانه و شرکتی ،با نام شرکت ایزوگام  دلیجان یا کارخانه ایزوگام دلیجان وجود ندارد. دلیجان  شهری واقع در استان مرکزی است . این شهر  به دلیل دارا بودن پتانسیل و ظرفیت های موجود از جمله وجود کارخانجات مواد اولیه ایزوگام مانند پلی استر،تیشو ،الیاف ،پودر های معدنی  مرکز اصلی تولید ایزوگام در کشور است .دلیجان  به عنوان قطب اصلی تولید ایزوگام  در سراسر کشور شناخته و معروف شد. در این  شهر چندین شرکت ایزوگام  وجود دارد که به تولید انواع ایزوگام و عایق های رطوبتی مشغول هستند. قریب به ۷۰٪  ایزوگام تولیدی در کشور مربوط به  شرکت های ایزوگام واقع در دلیجان است .

شرکت های سینابام دلیجان ،بام گستر  ،جلیس  ، یکتابام از اولین کارخانجات تولید ایزوگام  هستند.  شرکت سینابام  به عنوان یکی از شناخته شده ترین برندهای ایزوگام است که در تامین ایزوگام داخلی و صادرات  ایزوگام جایگاه ویزه ای دارد .استفاده از بهترین مواد اولیه ، تجربه و سابقه در تولید، پرسنل مجرب ، عامل موفقیت شرکت سینابام  است .

 ایزوگام دلیجان dijibam.com

اعتبار و شهرت برند دلیجان در تولید ایزوگام باعث شده متاسفانه عده ای سود جو با راه اندازی گارگاه های کوچک تولیدی با استفاده از نام دلیجان اقدام به تولید ایزوگام غیر استاندارد کنند. و با فریب ذهن مشتری ایزوگام بی کیفیت را با قیمت بالا در بازار به فروش برسانند.

 چند توصیه قبل از خرید ایزوگام 

برای خرید ایزوگام از توجه صرف به کلمه دلیجان خودداری کنید.قبل از هرگونه اقدام برای خرید می توانید از طریق راه های ارتباطی موجود مانند سایت شرکت ،تماس با کارخانه ایزوگام و از طریق شبکه های اجتماعی از اعتبار شرکت و برند اطمینان حاصل کنید .


برای دریافت مشاوره با کارشناسان ما تماس بگیرید.

دیجی بام همراه شما برای انتخاب بهترین ها