دیجی بام|در این مقاله سعی داریم برایتان مطالبی را درباره نقش ایزوگام در صنعت ساختمان بیان کنیم  .شاید فکر کنید از ایزوگام فقط برای عایق بندی پشت بام استفاده میشود. و در سایر مراحل ساخت و ساز اهمیت چندانی ندارد .پیشنهاد میکنیم با دیجی بام همراه باشید تا به بررسی این موضوع بپردازیم .
امروزه با افزایش جمعیت و رشد شهرنشینی شاهد ساخت و ساز انبوه مسکن و مراکز تجاری و تفریحی هستیم .ایزوگام  به عنوان یکی از مهمترین مصالح ساختمانی نقش مهمی در صنعت ساختمان  دارد  که مزایایی چون مقاومت بالا .و نصب سریع و آسان و امکان انتخاب بر اساس شرایط آب و هوایی متناسب (مناطق سردسیر و گرمسیر و معتدل ) .و قیمت مناسب مورد توجه بسیاری از انبوه سازان و پیمانکارن قرار گرفته است .

در کدام مراحل  ساخت و ساز  یک ساختمان از ایزوگام استفاده می شود ؟

ایزوگام در مراحل مختلف ساخت یک ساختمان از عایقکاری فونداسیون و پی که اولین مرحله عایقکاری است تا عایقکاری سرویس های بهداشتی و حمام و کف آشپزخانه و  دیوار و پشت بام و استخر مورد استفاده قرار می گیرد .
عایق بندی رطوبتی یکی از مهم ترین مراحل در ساخت و ساز  ساختمان محسوب می شود .که جهت جلوگیری از نفوذ رطوبت و نم به بافت داخلی و پی ساختمان انجام میشود. تا از فرسودگی جلوگیری کرده و عمر مفید ساختمان افزایش یابد.
در صورت بروز نم  و رطوبت در ساختمان علاوه بر آسیب پذیری سازه ساختمان شاهد بروز نم در سقف ساختمان .و. خراب شدن گچ کاری و نقاشی ساختمان و کاغذ دیواری ها هستیم که علاوه بر هزینه تعمیرات مجدد پشت بام ناگزیر به تعمیرات داخل ساختمان هم هستیم و .هزینه گزافی را بر خانوار ها و مالکان متحمل می گردد.
حال که به نقش مهم استفاده از ایزوگام مرغوب و باکیفیت در استحکام ساختمان پی بردیم ضرورت دارد در انتخاب ایزوگام دقیق تر عمل کنیم .
دیجی بام با تکیه بر دانش تخصصی در زمینه تولید ایزوگام و تجربه فراوان در زمینه فروش و نصب ایزوگام و. با مشاهده مشکلات مشتریان در انتخاب ایزوگام مرغوب با معیارهای مدنظر مشتریان از جمله قیمت مناسب و ایزوگام استاندارد .و نصب اصولی ایزوگام بر آن شدیم بستر مناسبی را به صورت انلاین ایجاد کنیم تا بتوانیم  شما راد ذر انتخاب آسان همراهی کنیم .

☎متخصصین دیجی بام، به صورت آنلاین و تلفنی آماده مشاوره  هستند تا شما را در انتخاب بهترین ایزوگام یاری رسانند.


همین حالا با ما تماس بگیرید!

دفتر تهران : 02177702349

کارخانه :     08644224433