✎در این مقاله قصد داریم به قیمت روز ایزوگام دیجی بام بپردازیم و عواملی را که باعث نوسان در قیمت روز این کالا می گردد را بیان کنیم.
❃ثابت بودن قیمت یک کالا مستلزم وجود ثبات در بازار مالی است تا تولیدکننده  .بتواند مواد اولیه را با قیمت ثابت و  در دسترس خریداری کند . اما متاسفانه به دلیل تورم و شرایط اقتصادی  موجود شاهد نوسان و تغییر قیمت در همه بازار های مالی و کالا و خدمات به خصوص ایزوگام هستیم.
ایزوگام نصب شده

نمونه ایزوگام نصب شده دیجی بام برای مشتری

$مبنای قیمت گذاری ایزوگام، همانند سایر محصولات تولیدی شامل هزینه های مربوط به خرید مواد اولیه  و هزینه های تولید است . از آنجایی که بخش عمده ای از مواد تشکیل دهنده ایزوگام درجه یک به این سه ماده اصلی (قیر و فویل و تیشو) مربوط است. نوسانات قیمت در بازار داخلی و نرخ  ارز بر قیمت فویل این محصول تاثیر می گذارد.
نصب ایزوگام

متخصصین دیجی کالا درحال نصب ایزوگام برای مشتری

❆از جمله عوامل دیگر موثر بر قیمت روز ایزوگام نوع عایق مورد استفاده مناسب شرایط اقلیمی است.ایزوگام مورد استفاده در مناطق سردسیر و گرمسیر به دلیل متفاوت بودن فرمول به کارگیری مواد اولیه قیمت متفاوتی دارند .همچنین قیمت ایزوگام درجه یک فویلدار به دلیل دارا بودن یک لایه روکش فویل آلومینیوم از ایزوگام بدون فویل(پودری) بالاتر است .
✍خدمات پس از فروش و تضمین کیفیت کالا نیز در قیمت ایزوگام نقش بسزایی دارند. طبیعی است برندی که  کیفیت محصولات خریداری را شده را پس از ۱۰ سال تحت حمایت شرکت های بیمه ای معتبر تضمین می کند،.قیمت بالاتری نسبت به محصولات بدون گارانتی دارد .
نصب ایزوگام پودری دیجی بام برای مشتری

نصب ایزوگام پودری دیجی بام برای مشتری

دیجی بام،با سال ها سابقه در زمینه فروش،عرضه و نصب عایق های رطوبتی،مفتخر است .تا انواع ایزوگام های درجه یک و با کیفیت را به قیمت درب کارخانه تحویل مشتریان خود دهد.

☎متخصصین و کارشناسان دیجی بام، به صورت آنلاین و تلفنی آماده مشاوره و پاسخگویی هستند. تا شما را در انتخاب بهترین ایزوگام یاری رسانند.


برای خرید با تخفیف ویژه(فرصت محدود)،همین حالا با ما تماس بگیرید!

دفتر تهران : 02177702349

کارخانه :     08644224433