ایزوگام صادرتی

ایزوگام صادراتی چیست ؟ ایزوگام صادراتی سینابام  دارای چه خصوصیاتی است ؟قیمت ایزوگام صادراتی به چه عاملی بستگی دارد ؟ همراه دیجی بام باشید تا به بررسی این سوالات بپردازیم. منظور از ایزوگام صادراتی ،ایزوگامی است که  با ،بالاترین کیفیت تولید  و طبق ضوابط و مقررات صادرات عایق رطوبتی به دست خریداران آن سوی مرزتحویل گردد. در تولید ایزوگام صادراتی درجه یک، از مرغوب ترین مواد اولیه استاندارد و از بهترین قیر پلیمری  استفاده می شود .دستیابی به بازار های جهانی و صادرات در هر صنعتی بسیار مهم است.صادرات محصولات تولیدی به کشورهای دیگر یکی از مهم ترین اهداف شرکت های برتر می باشد . ایزوگام صادراتی سینا بام دلیجان با دارا بودن تمامی استانداردها و مشخصه های کیفی قابلیت صادرات مرغوبترین ایزوگام به کشورهای همسایه را دارد.

ایزوگام صادراتی سینابام

صادرات ایزوگام به کشورهای همسایه 

صادرات به کشورهای همسایه  نسبت به کشورهای اروپایی دارای مزیت های بیشتری است .صادرات ایزوگام به کشورهای همسایه به دلیل تشابه آب و هوای منطقه ای ،مسافت کوتاه،  سهولت در حمل و نقل ، وجود بسترمناسب انجام عملیات عمرانی و ساختمانی در کشورهای همسایه مخصوصا عراق باعث شده که صادرات به این کشور مورد استقبال قرار گیرد.

شرکت ایزوگام سینابام  یکی از قدیمی ترین شرکت ها در تولید ایزوگام است که عملکرد بسیار عالی داشته و در بازار داخلی و صادرات موفق بوده است . ایزوگام صادراتی سینابام دلیجان در بین کشورهای همسایه مخصوصا عراق ،کویت و افغانستان سهم بازار خوبی را به خود اختصاص داده است .کیفیت بالا، تجربه و سابقه دیرینه در تولید ،قیمت بسیار مناسب  ایزوگام صادراتی سینابام  عامل استقبال از این محصول است . برای صادرات ایزوگام باید مجوز های گمرکی و تاییدیه های ضروری استاندارد کالا و  پلمپ توسط کارشناس گیرد .

دیجی بام مفتخر است با به کارگیری پرسنل مجرب فروش نسبت به صادرات ایزوگام مورد نظر شما اقدام نماید.

با ما در تماس باشید.

09120946206

08644224433


ضوابط صادرات عایق رطوبتی