آیا تا به حال ایزوگام شطرنجی را شنیده اید؟به نظر شما ایزوگام شطرنجی چه نوع ایزوگامی است ؟ مزایای استفاده از ایزوگام شطرنجی چیست ؟ ایزوگام شطرنجی تولیدی سینابام دلیجان چگونه است ؟در این مقاله قصد داریم درباره ایزوگام شطرنجی مطالبی را بیان کینم.

پیشنهاد میکنیم تا پایان این متن همراه ما باشید .

ایزوگام شطرنجی چیست ؟

شاید  شما هم با شنیدن ایزوگام شطرنجی فوراً  صفحه سیاه و سفید شطرنج به ذهن تان خطور کند.ممکن است از خود بپرسید قسمت های سفید رنگ شطرنج چگونه بر ایزوگامی که ماده اصلی آن سیاه است قرار می گیرد .

ایزگام شطرنجی-دیجی بام

ایزوگامی شطرنجی یکی از انواع ایزوگام است که در حین فرآیند تولید توسط غلتک های تعبیه شده ،سطح پشت ایزوگام به صورت شطرنجی شکل می گیرد .به عبارتی دیگر تفاوت یک ایزوگام شطرنجی با سایر ایزوگام ها در قسمت پشت کار است . مثلا ایزوگام طرح دار را در نظر میگیریم که به علت فویل طرحدار آن نامگذاری شده حالا در صورتی که سطح پشت این ایزوگام توسط غلتک های خاص فرم گرفته باشد ما یک عایق طرح دار شطرنجی داریم . ایزوگام شطرنجی نزد اهل فن به  ایزوگام آج دار هم معروف است .

مزایای استفاده از ایزوگام شطرنجی چیست ؟

شطرنجی بودن(آجدار) ایزوگام باعث می شودهنگام نصب ایزوگام به سطح مورد نظر بهتر بچسبد .ایزوگام شطرنجی  چسبندگی با کیفیت بالاتری نسبت ایزوگام بدون آج دار دارد.به همین دلیل با ورود این نوع ایزوگام به بازار سریعا توسط نصب کنندگان مورد توجه قرار گرفت .سهولت در نصب کار و چسبندگی عمیق با سطح کار و رضایت نصب کنندگان باعث شد سایر شرکت ها به تولید ایزوگام شطرنجی روی آورند.

ایزوگام شطرنجی سینابام  دلیجان 

شرکت سینابام دلیجان (ثبت  ۲۸۳) ابداع کننده طرح ایزوگام شطرنجی بوده است .این شرکت با بررسی و تحقیقات آزمایشگاهی توانست به این طرح کاربردی دست یابد و نقش مهمی در ارتقا تولید ایزوگام ایفا کند .

شرکت سینابام دلیجان با هدف ارتقا کیفیت و عمر محصول و رضایت نصب کنندگان از این روش در همه انواع ایزوگام استفاده کرده است .


همه تلاش ما در مجوعه دیجی بام بر این است بتوانیم شما را در انتخاب ایزوگام  باکیفیت یاری رسانیم .